Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться
Была на сайте более двух недель назад

Кандидат

Женщина, 30 лет, родилась 9 ноября 1994

Новороссийск, готова к переезду (Австралия, Австрия, Бельгия, Великобритания, Германия, Греция, Дания, Ирландия, Канада, Катар, Краснодар, Латвия, Литва, Москва, Нидерланды, ОАЭ, Польша, Санкт-Петербург, Словакия, Словения, Сочи, Турция, Франция, Чехия), готова к командировкам

Guest Relations Representative

1 100 $ на руки

Специализации:
  • Переводчик

Занятость: полная занятость, частичная занятость, проектная работа, стажировка

График работы: полный день, сменный график, гибкий график

Опыт работы 8 лет 4 месяца

Ноябрь 2020по настоящее время
4 года 6 месяцев
Частная медицинская клиника "Здоровье Нации
Администратор
Обслуживание и консультирование пациентов согласно стандартам, запись клиентов к врачам и на необходимые процедуры, разрешение конфликтных ситуаций.
Октябрь 2018Сентябрь 2020
2 года
Odeon Tours Inbound Thailand (Bangkok, Thailand)
Guest Relations Representative/Quality Department
• Answering or making calls to clients to learn about and address their needs, complaints, or other issues with products or services; • Responding efficiently and accurately to callers, explaining possible solutions, and ensuring that clients feel supported and valued; • Utilizing software, databases, scripts, and tools appropriately; • Taking part in trainings and other learning opportunities to expand knowledge of company and position.
Июль 2018Сентябрь 2018
3 месяца
Azalia Hotel Balneo & SPA (Warna, Bulgaria)
Assistant chef
• Preparation of main courses and snacks; • Preparation of semi-finished products; • Cleaning and serving vegetables and fruits.
Ноябрь 2017Март 2018
5 месяцев
Почта России (Калининград, Россия)
Оператор почтовой связи 1-го класса
• Reception, processing, sending and issuing of simple, customized, governmental and international correspondence, addition of registered correspondence to documents; • Sale of signs of postal payment (marks, envelopes, post cards); • Reception of a subscription to periodical press; • Receipt of subscription fees, charging, registration and accounting of subscription fees for telephone, radio transmission points, payment of electricity, reception of applications on these issues from subscribers and giving them certificates; • Accounting, grouping and systematization of documents in production archival enterprises; • Receiving and issuing money for transfers; • Payment of pensions and benefits; • Reception and processing of orders for intercity telephone calls; • Archiving, primary accounting of documents.
Июнь 2017Октябрь 2017
5 месяцев
Ресторан "Хорошие люди" (Новороссийск, Россия)
Помощник повара
• Preparation of main courses and snacks; • Preparation of semi-finished products; • Cleaning vegetables and washing dishes; • Preparation and serving of daily lunch; • Cleaning and sterilization of the workplace.
Май 2016Июль 2016
3 месяца
Кафе "Ринго" (Калининград, Россия)
Бармен-официант
• Preparation and serving drinks; • Preparation and serving snacks; • Preparation and serving coffee; • Serving tables and serving dishes in accordance with the waiter’s standards; • Cleaning of the workplace.
Июль 2015Август 2015
2 месяца
Ресторан "Эйфория" (Калининград, Россия)
Официант
• Greeting and escorting customers to their tables; • Presenting menu and providing detailed information when asked; • Preparing tables by setting up linens, silverware and glasses; • Taking accurate food and drinks orders; • Checking dishes and kitchenware for cleanliness; • Serving dishes in accordance with the waiter’s standards • Delivering checks and collecting bill payments; • Carrying dirty plates, glasses and silverware to kitchen for cleaning.
Июнь 2014Июль 2014
2 месяца
Два Берега (Калининград, Россия)
Промоутер-распространитель
• Carrying out of advertising actions; • Distribution of leaflets; • Informing current and potential customers about the merits of the company and its promotions.
Сентябрь 2013Октябрь 2013
2 месяца
Ресторан "Кропоткин" (Калининград, Россия)
Официант
• Escorting customers to their table; • Talking about the menu to patrons and answering all questions about menu items; • Serving ordered items to customers; • Preparing a bill that is itemized and including the total meal costs and sales taxes; • Taking reservations.

Навыки

Уровни владения навыками
Работоспособность
MS Word
MS Excel
MS PowerPoint
MS Outlook
MS Office
Английский язык
Пользователь ПК
Гарант
CRM
QDMS
Helpdesk
ROTA
Customer Service
Customer Relationship Management
QMS

Обо мне

2 years of experience in Tourism industry (Guest Relations Representative). 2+ years of experience in Customer Service. 3+ years of experience in hospitality field. Master's degree in Environmental Management (including QMS). Strong communication and problem-solving skills. High level of critical thinking and ability to work in team, to make decisions and to develop the ways for improvement.

Высшее образование (Магистр)

2018
Институт природопользования, территориального развития и градостроительства, Экология и природопользование

Знание языков

РусскийРодной


АнглийскийC1 — Продвинутый


Гражданство, время в пути до работы

Гражданство: Россия

Разрешение на работу: Россия

Желательное время в пути до работы: Не имеет значения